Dag 7 (10 februari 2011) - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Dag 7 (10 februari 2011) - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Dag 7 (10 februari 2011)

Door: ireneenmarjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

10 Februari 2011 | Oostenrijk, Zell am Ziller

... EN WE GAAN NOG LANG NIET NAAR HUIS!!!!

Hoi fanatieke lezers!!!

Vandaag zijn we met de bus naar Gerlos geweest, naar Isskogelbahn.
Deze is 1900 meter hoog. Daar heeft Irene op een terrasje gezeten en de zon scheen volop.
En Marjolein is wezen skien, natuurlijk alleen de blauwe piste.
Met Irene gaat het nu gelukkig goed, af en toe heeft ze nog last van haar schouder. Skien doet ze niet meer.
Op het terrasje heeft Irene bratwurst mit Pommes gegeten en Marjolein heeft gewoon meegepikt.

Het was echt heerlijk skien. Was wel even wennen, alleen op de piste zonder Irene, groep of skileraar... want ik had bijna niet in de gaten dat ik op de zwarte piste kwam.... oefffff, scheelt niet veel.....

Eind goed, al goed... geen gipsvlucht geboekt... alleen een zere pols bij Marjolein , maar dat komt wel goed na 1,5 flesje Schrobbelaar drinken.

Morgen nog een dagje skien en dan gaan we onze ski,s inleveren.

Vanavond hebben we champigonssoep gegeten, kalkoenfilet met sperziebonen en aardappelkroketjes en als toetje cake met slagroom.

Zo, dat was het. Dit keer een korte verslag, maar meer hebben we niet meegemaakt.

Groetjes,
Irene en Marjolein

• 10 Februari 2011 - 18:16

Ineke:

Hallo Leintje en Irene

zat nét aan jullie te denken en meteen rolt jullie verslag binnen. Vers van de pers. Met dat kort verslag valt het wel mee. vind het behoorlijk hoor en...... altijd maar eten eten eten..... maar wél heel lekker. hoop Irene dat je pijn in je schouder snel over is. En Marjolein, ik denk na zo'n wonderflesje, dat de pijn in je pols misschien wel eens erger zou kunnen worden. Ja dames morgen alweer vrijdag, het gaat héél erg snel, maar ik zou zo zoetjesaan maar eens aan ons de zielige achterblijvers gaan denken. Hele dag miezerregen geweest. Bah bah... In ieder geval wél goed om te weten dat er nog mensen zijn die het prettiger hebben. :-) Nog véél plezier hoor. doejjjjjjjjjjjjjjjj van Ineesze

• 10 Februari 2011 - 19:02

Pa En Ma:

Zo meiden, lekker een dagje naar Gerlos dus. Marjolein met een "noodgang" van de piste af natuurlijk toen ze zag dat Irene pommes met bratwurst zat te eten. Geen wonder dat je dan bijna op de zwarte piste terecht komt. Ik hoor net op tv dat je morgen regen gaat krijgen, nou dat is niet te hopen zeg.
    Maar goed nog een enkele dag en jullie kunnen weer aan de terugreis gaan beginnen, bleh bleh geen zin zeker ?

Goed dat was het weer,
    Houdoe war en bedankt hee

• 12 Februari 2011 - 17:53

Annette:

Hey,

Heerlijk toch om in je eentje te gaan skieen. Heb ik ook een keer gedaan, ( sommige wilden voor de lunch terug naar de chalet, ik had voor niks een dure uitgebreide skipas en ben verder getrokken. ) elke keer moest ik goed kijken op een plattegrond welk route ik wilde nemen, zodat ik niet op de rode of zwarte piste terechtkwam. Te moeilijk voor mij haha, doe maar lekker groen en blauw ;) Ergens op een zonneterras een warme wijntje en panini...hmmm en de rust om je heen.( was in de voorseizoen) Da's pas vakantie!!