Vlucht en aankomst Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst Krakau

Door: Irene en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

07 Mei 2015 | Polen, Krakau

Hallo,

We zijn goed aangekomen in Krakau!

Vanmiddag om half 1 heeft Paul ons afgezet op Eindhoven Airport. We wilden de bagage inchecken, maar blijkt dat Marjolein de bagage niet heeft aangemeld tijdens inchecken. Gelukkig was de service goed en konden we `handmatig´ bagage inchecken. Irene had voor 14,5 kilo aan bagage meegenomen en dat kost haar 30 euro en Marjolein voor 18,5 kilo en kost haar 40 euro (Irene´s schuld met haar troep :-) )

Het was echt hartstikke druk op het aiport, echt niet normaal en ook zo verschrikkelijk warm.
We zouden om 14.50 uur vertrekken maar er was vertraging en begon ook nog te regenen... zeg maar flinke buien....
Rond 15.00 uur konden we aan boord en was gelukkig droog en zijn we rond 15.10 uur uur vertrokken .... EINDELIJK!!

We zijn om kwart voor 5 aangekomen op het Airport van Krakau. Koffers ophalen ging echt soepel. Er stond een prive chauffeur op ons te wachten en bracht ons naar ons Pension Jordan toe. Het was een rit van ongeveer een half uur.

Spullen op onze prachtige schone kamer gelegd en daarna naar de markt gelopen, dat was maar 300 mtr vandaan. Eerst lekker eten bij Hard Rock Cafe. Het was helemaal niet duur.

Daarna nog even lekker rond gelopen en zijn we weer naar onze Pension gegaan en lekker chillen op onze kamer.

• 07 Mei 2015 - 21:35

Aaf:

Fijn dat jullie er goed zijn aangekomen... Ireen altijd veel troep mee:-). Geniet ervan!

• 07 Mei 2015 - 21:35

Natascha:

Geniet ervan dames

• 07 Mei 2015 - 22:23

Sam:

Goed zo meiden, en nu maar gaan genieten. Ennuh Irene was de bagage voor niks ?????

• 08 Mei 2015 - 20:19

Ineke:

Hoi hoi vakantiegangers. Jaaaa je moet vooraf je bagage regelen want anders
    kost het je veel geld. Moet je nu voor de terugreis wéér betalen?
    Wij hebben pas ingecheckt max. 20 kilo voor 20 euro. Tien voor ginds en tien voor terug.
    Maar ga lekker genieten. Ga zo meteen de app bentwoorden. Geniet er van