Dag 1 - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Blairgowrie, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Irene en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

06 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Blairgowrie

Hallo, hier zijn we dan.
Onze eerste verslag in Schotland op een camping.

Irene werd naar het Schiphol gebracht door haar vader en Marjolein door Paul naar het station in Den Bosch.
Om 10.15 uur kwamen we elkaar tegen. Meteen de koffers gedropt. Onze koffers wogen samen 40,3 kilo. Dat was netjes. Daarna door naar de detectiepoort. In verband met onze ci werden we persoonlijk gefouilleerd. Marjolein moest haar schoenen uitdoen.
Daarna door de paspoortcontrole en na een uurtje waren we bij de gate waar onze vliegtuig Easyjet EZY6922 klaar stond. Met een vertraging van een kwartier zijn we om half 2 vertrokken. Rond kwart voor 2 Engelse tijd zijn we in Edinburgh aangekomen. We mochten onze taxi een smsje sturen dat we aangekomen waren. Na 20 minuten kwam hij ons ophalen. Na een rit van een half uurtje kwamen we bij depot van campers aan. Tijdens de rit was het een leerzame les voor Marjolein Hi Hi Hi. .. rotonde, inhalen, links rijden....

Daarna gingen we alles regelen voor de camper en een half uur later gingen we de weg op ..... WTF ....dat was wel even heel spannend, maar het ging best goed. Rond 18.00 uur zijn we op de camping aangekomen in blairgowrie waar we een nachtje slapen.

De camper is wel wat klein en Irene gaat bovenin slapen en Marjolein beneden. Dat zal nog wat worden in het wiebelin camper Hi Hi Hi

Het weer is lekker. We hebben even buiten gepicknicked. 16 graden en droog.

Dat was het weer voor vandaag. Morgen waarschijnlijk geen internet.

Bye bye

• 06 Mei 2016 - 23:26

Sam:

Skoon karretje waar jullie mee rondtoeren. Veel plezier daar dames !

• 07 Mei 2016 - 10:24

Ineke:

Wat een reis zeg. Een belevenis op zich al zeg. Haha Marjolein moest haar schoenen uit doen.
    Natuurlijk :-) :-) :-) ik denk dat ze wat roken en de geur van oude kaas roken en die mag je niet smokkelen hoor. Haha. Nee de camper is niet groot maar wél gezellig zo te zien. Ik hoop dat jullie er veel leuke en mooie dingen mee gaan beleven. We horen het wel weer. Veel plezier en fijne dag.

• 07 Mei 2016 - 16:51

Ozzy- Behr:

Leuk, meiden!
    Veel plezier daar. Leuk busje! Ik ben vooral benieuwd naar jullie campings onderweg. Waar zijn die? Bevalt goed/niet zo goed, en: hoeveel km hebben jullie dan gereden?
    Heel veel plezier en vooral goed weer! Groetjes van janine en ozzy-behr

• 07 Mei 2016 - 17:06

Marian Van Aarle:

Hoi Dames
    Ik weet niet welke periode ze er zijn de MIDGES, ken je ze? Die kunnen echt in een zwerm op je afkomen. Hele kleine vliegjes die bijten je krijgt er bultjes van die erg jeuken heel vervelend. je ziet ze bijna niet zo klein. Vooral in gebieden bij meren en vennen. Ben voorbereid onze muggensmeersels helpen hier niet voor
    koop in de supermarkt of in de winkel op de camping smeersel speciaal voor midges.
    Mochten ze in mei al actief zijn???
    dan zul je mij eeuwig dankbaar zijn
    Wij zijn naar de schotse hooglanden geweest
    Fijne vakantie