Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Gairloch, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Gairloch, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Door: Irene en majrjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

09 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Gairloch

Joehoe we zijn er weer.

Gisteren hadden we geen zin om een verslag te schrijven want we waren moe.

Zondag 8 mei.... we zijn rond 08.00 uur vertrokken vanuit Blair Attholt. Eerst kwamen we langs Falls of Bruar. Om 08.15 uur hebben we een wandeling gemaakt van 20 minuten. Mooie brug met waterval.
Daarna reden we door naar Cairngorm Mountain. Pfff ff dat was me een rit zeg. De laatste stuk in de bergen was steil dus Marjolein twijfelde heel erg ..... ze heeft nagevraagd bij mensen die ook een camper hadden. Het was geen probleem. Oké ... alle moed verzameld en zijn met de camper naar 635 meter hoogte gereden. Het ging goed!
Ineens zaten we tussen de wintersporters ....met de trein gingen we naar 1200 meter hoge berg waar nog sneeuw lag. Strakblauwe lucht en de zon scheen. We hebben in de bergen geluncht voor we weer naar beneden gingen. Het was warm.
Daarna naar Carrbridge. .. een brug uit 1717.

Toen hebben we een rit gemaakt om Loch Ness. Prachtig rit en Urquhart Castle bezocht. Mooi om te zien. Geen Loch Ness te bekennen.

Rond 18.00 uur kwamen we op de camping aan. Echt moe, 256 km gereden.
Camping Brunchew Caravan Park. Hele aardige man en we mochten onze camper ergens neerzetten. Alleen de douche was echt niets. ..met zo'n touwtje...Daar moet je aan trekken en komt er water uit. Niets voor Leintje dus. De toiletten waren wel schoon.

Maandag 9 mei

Om 7 uur opgestaan en 8.15 uur vertrokken. Inverness was bijna niet meer te zien door de mist. Dit keer richting Ullapool met omweg via Ledmore. Gestopt bij Braemore want er was daar 1,5 km lange en 65 meter diepe kloof, die konden we vanuit wiebelende hangbrug bezichtigen. Vandaag was het echt warm. 27 graden.
Via de kustlijn zijn we naar Gairloch gereden. De tussenstop hebben we gemaakt op het strand en nog in de zee pootjebaden. Nadat we weer richting auto liepen , liepen er 3 herten op het strand. Zo mooi.

Nu slapen we voor 1 nacht op Gairloch en morgen naar Isle Of Skype.

Welterusten

• 09 Mei 2016 - 23:40

Sam:

Heb het inderdaad gezien, die straks blauwe lucht, toen Irene aan het facetimen was. Lekker gegeten he, ( broodje worst ) . Waarom niet een van die herten gevangen en op de bbq ? Lekker hoor Marjolein !!

• 10 Mei 2016 - 00:42

Derk:

Ziet er allemaal weer uit als een hele gave reis!

• 10 Mei 2016 - 09:24

Paul:

Jullie doen het toch maar mooi weer ,reuze knap weer een mooi land ,weer een mooie reis links rijden zo'n grote camper ,en dan zit het weer ook nog mee,je krijgt wat je verdient . prettige reis verder .

• 10 Mei 2016 - 10:42

Diana Van Loon:

Wauw, echt gaaf. Wat een ervaring. Geniet ervan!

• 10 Mei 2016 - 12:40

Ineke Van Kessel:

Ik heb grote bewondering hoor. Met n camper hoog in de bergen. Super. Petje af. Ook veel te zien en een hele ervaring zo midden in de zomer in de sneeuw. Heb het een keer in Oostenrijk gedaan. Heel apart. Vandaag weer een mooie reis tegoed waarvan wij graag het verslag zien. Fijne dag allebei.

• 11 Mei 2016 - 21:23

Monique:

Al veel gezien volgens mij. Knap hoor links rijden met camper! Jullie liever dan ik. Nog veel plezier!