Dag 8 (11 februari 2011) FLUGEL en SCHROBBELAAR - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Dag 8 (11 februari 2011) FLUGEL en SCHROBBELAAR - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Dag 8 (11 februari 2011) FLUGEL en SCHROBBELAAR

Door: ireneenmarjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

11 Februari 2011 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Hee... daar zijn we weer met onze verslag!!!

Vandaag zijn we met de trein naar Mayerhofen geweest. Marjolein wilde daar eens kijken of men daar goed kon skien.
Met de gondel gingen we naar 1999 m hoge top.
Maar de twijfels kwamen bij Marjolein.... veel steile en smalle blauwe pistes.... Nee, ze nam geen risico en ging met Irene van de uitzicht genieten. Veel mooie foto,s gemaakt. Het was wel heel zwaar bewolkt weer en zo af en toe liet de zon zich zien.
Het was niet echt koud.
Halverwege hebben we wat gedronken en onze drankbeest heeft om 11.30 uur haar eerste Flugel gedronken.

Toen zijn we weer met de trein naar Zell am Ziller gegaan, want Marjolein vond het prettiger om in Rosenalm te skien en Irene heeft niet geskied.

Irene had in haar gedachten graag willen skien, maar als ze weer valt, wordt het misschien een dure grap en je weet maar nooit met de reisverzekering.
Een ongelukje zit in een klein hoekje en bij Irene in een vangnet ha ha ha ha....

En bovendien had ze nog steeds last van haar schouder.
Ze heeft wel lekker in een ligstoel gezeten, maar daar de zon niet scheen, was het wel wat koud. Maar van apres-ski-muziek krijgt ze wel warm van ha ha ha....

Marjolein was nog even naar beneden geskied om te kijken waar Irene gevallen was en of er veel schade aan de bomen waren ha ha ha ha.
Er zat wel een flinke gat in een net, maar ze hebben nog een net tegenaan gezet.

Om 15.30 uur hebben wij tot ons verdriet onze ski-spullen weer ingeleverd.

Volgens mij is Irene daarna dolgedraaid, want ze begon echt maf te doen en apres-ski-liedjes te zingen.
Volgens mij is ze helemaal klaar voor 5 en 6 maart (carnaval). Eerst maar eens zien of ze nog geld over heeft!!!

Vanavond hebben we tomatensoep, wienerschnitzel met friet en ijs met slagroom op.

We hebben nu onze koffers ingepakt.
Morgen moeten wij rond 10.00 uur ons uitchecken in het hotel.

Daar er niets te beleven en te winkelen valt in Zell am Ziller, gaan we nog even morgen met de trein naar Mayerhofen... even souveniertjes en drank halen.

En bovendien gaat Marjolein vanavond haar laatste schrobbelaar opdrinken!!!

Zo, dat was het weer.... vanavond laatste nacht in ons hotelletje.
Morgen komen we nog even op het internet en dan gaan we om 21.20 uur met de trein richting HOLLAND!!!!!!

(Oh Paul, wat zal ik toch blij zijn om jou weer te zien!!!)

Pa en ma, hebben jullie nog wat geld om een huisje te kopen in Oostenrijk??? Want Irene wil nog lang niet naar huis en wil graag hier blijven!!!

Groetjes,
Irene en Marjolein

• 11 Februari 2011 - 19:22

Pa En Ma:

Geld genoeg, zoek maar wat uit en we komen eraan. Skieen gaan we niet doen want dan breken we hals nek en nieren dus dat kan niet want over 4 weken gaan Pa en Ma naar Oostenrijk toe. Die gaan het wat voorzichtiger aan doen en gaan wel lopen door de bergen. Nou meiden nog veel plezier vandaag en tot zondag.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 11 Februari 2011 - 19:32

Ineke:

Hallo dames van het goede leven.

Wat is dat toch voor een drankje die schrobbelaar. Zal wel lekker zijn maar heb het nog nooit op. Tja aan alles komt een eind dus ook aan jullie vakantie. De hoofdzaak is dat jullie het fijn gehad hebben en jullie ons héél goed op de hoogte hebben gehouden,. Hartstikke bedankt hiervoor heb er dagelijks naar uitgekeken. Nou Irene ik lees nét dat jou pa en ma een het huisje gaan kopen wat jij daar morgen gaat uitzoeken :-) Dan wil ik ook wel n keertje komen logeren hoor. Om te gaan skieën natuurlijk. Ben 5 jaar geleden niet voor niets uitgekozen om mee te doen aan de mini Olympische winterspelen in Zwitserland en vond het heerlijk. Hoe harder hoe lekkerder. Dus houd me aanbevolen.
    Ik wens jullie een héél fijne terugreis. Een tip voor Irene, als je niet kunt slapen dan laat je Marjolein maar van die lekkere drankjes aanrukken dan lukt het wel. Nou meidjes, nogmaals, geniet er morgen nog even van en tot ziens. doejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

• 11 Februari 2011 - 19:43

Marlies:

Het is hier echt pokke-weer heel veel regen. Kunnen jullie toch beter daar blijven. En hoe gaat het met apres-ski avonden, daar horen wij niks van. Maar let op, glaasje op, laat je glijden!
    groeten Marlies en Ben

• 12 Februari 2011 - 08:42

Paul:

Oke meiden het zit er weer bijna op nog een dag genieten en dan terug naar het mooie nederland waar de zon altijd schijnt NIET toch blij als jullie weer terug zijn is zo stil in huis tot morgen 9 uur ben ik in Den bosch