VAKANTIE IS BEGONNEN!!! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu VAKANTIE IS BEGONNEN!!! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

VAKANTIE IS BEGONNEN!!!

Door: ireneenmarjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

04 Februari 2011 | Nederland, Oirschot

Hoi luitjes!

Onze vakantie is begonnen!!!

Irene is om 09.30 uur vertrokken vanuit Rijnsburg.

Marjolein was gaan fietsen met Yoni en was net 1 minuut binnen toen er gebeld werd aan de deur! Nou al????

Ja hoor! Irene zwaar bepakt voor de deur hi hi. 1 grote koffer, 1 kleine koffer en een rugzak.

En wie doet Irene na? Marjolein!!!! Ook 1 grote koffer, 1 kleine koffer en een rugzak :-).

Lekker gelunched bij Marjolein thuis en rond 13.00 uur hebben we de ouders van Irene uitgezwaaid met een zakdoekje!!!

Marlies kwam ook nog ons even fijne vakantie toewensen.

Even lekker met Yoni de dorp in waar Irene echte Hollandse worstenbroodjes kon kopen voor onderweg :-).

Paul is inmiddels thuis gekomen. Paul zal ons vanavond naar het station brengen in Best. Vandaar uit nemen we de trein van 19.27 uur richting Den Bosch. Dan zijn we er rond 19.45 uur. Om 20.11 uur vertrekken we met de ski-trein naar Oostenrijk.

JODELAHITI!!!!!!!!!!!!!!!!
ZELL AM ZILLER, WE WILL COME !!!!

Groetjes,
Irene en Marjolein

• 04 Februari 2011 - 20:09

Pa En Ma:

Ennuh lekker geslapen tussen de koffers ?????????? Nou meiden veel plezier daar in het Oostenrijkse land.

Groetjes

Pa en ma

• 04 Februari 2011 - 20:48

Lenie:

Hoi Irene en Marjolein,

Veel plezier enne niet niks breken hoor.

• 05 Februari 2011 - 17:09

Sjoerd:

heej ireen en marjolein,Fijne vakantie. zo dat was wel een lange reis voor jullie en irene hebben helemaal niks geslapen in trein pff wan zij had me om 05.00 uur zoiets naar me gesms.. :D doeg xxx

• 06 Februari 2011 - 18:18

Ineke:

Hallo Leintje en Irene

volgens mij hebben jullie er al twee lekkere skidagen opzetten. was benieuwd of jullie met een bus of trein gingen maar NU weet ik het. heerlijk relaxt. lig er genoeg sneeuw naar jullie zin?? kunnen jullie allebei "goed" skieën of moet ik jullie meer in de categorie " kluuners" plaatsen? ben benieuwd, maar geeft allemaal niks, als het maar leuk en gezellig is en dat weet ik zéker. Nou leint, ik hoor je hier ratelen. je moet daar je mond niet laten werken maar je lichaam hoor!!! trouwens nog gefeliciteerd met je broertje. nou dames van het goede leven, lekker vroeg het mandje in (dus niet té veel apres-ski) en dan er flink tegenaan.
    liefs en een dikke kus voor allebei van Ineezsje