Nog 1 weekje - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje

Door: Irene en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

29 April 2016 | Nederland, Oirschot

Hallo,

Welkom op onze reisblog. We gaan nu samen voor de 4e keer op vakantie (Oostenrijk, Lapland, Polen en nu Schotland).

Dit keer een totaal ander vakantie, rondtoeren met een camper. Dat is wel een leuke uitdaging, want de stuur zit rechts, links rijden en ook op de rotonde links om.... wel spannend.

De planning is voor nu:
We vliegen van Amsterdam naar Edinburgh. Met een taxibusje worden we naar een depot gebracht waar onze camper klaar zal staan.
We gaan dan naar Blairgowrie waar we 1 nachtje zullen slapen, deze is gereserveerd. De andere campings hebben we niet gereserveerd, want we weten nooit waar we terecht komen. Dat is een goeie uitdaging :-)

Vandaaruit willen we via Pitlochery, Aviemore, Inverness naar Ullapool rijden. En langs de kust naar Isle of Sky Fort William, Oban, Stirling en zo weer naar Edinburgh gaan.

De koffers zijn bijna ingepakt. Irene en ik zullen elkaar 6 mei zien op Schiphol. Kei veel zin in!

Het weer zal wat minder zijn. Als het maar droog is, is het belangrijkste.

Het zou leuk zijn als jullie weer leuke reacties willen achterlaten :-).

Groetjes,
Irene en Marjolein

• 29 April 2016 - 19:47

Samantha:

Heel veel plezier samen! En vergeet niet links te rijden ;-)

• 29 April 2016 - 20:04

Sam:

Ennuh niet teveel whiskey !!

• 29 April 2016 - 20:38

Suzanne Klein Bluemink :

Have a good trip

• 29 April 2016 - 21:58

Adrie Sonke:

Lijkt me spannend om jullie vanuit Spanje te volgen.

• 01 Mei 2016 - 13:32

Hannie Verhoeven :

Veel plezier samen ,geniet er van (pas goed op )

• 06 Mei 2016 - 11:16

Paul:

Hee dames goede vlucht gehad ,veel plezier samen maak er wat van enne succes met links rijden doe al die schotten de groeten. houdoe

• 06 Mei 2016 - 21:25

Monique:

Heel veel plezier samen! Volgend boffen jullie met het weer!