Dag 2 - Reisverslag uit Blair Atholl, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Blair Atholl, Verenigd Koninkrijk van M. Welvaarts - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Irene en Marjolein

Blijf op de hoogte en volg M.

07 Mei 2016 | Verenigd Koninkrijk, Blair Atholl

Zo.... alweer dag 2 .... Na een wiebelig nacht waren we al om 6 uur wakker, maar hebben toch goed geslapen.

Om 9 uur uitgecheckt en hebben onderweg een tocht gemaakt met de camper. Zo''n 140 km gereden op autobaan en smalle weggetjes. Prachtig omgeving en natuur.

Eerst hebben we een vervallen ruïne bezocht met graven... was heel apart om te zien.
Vervolgens zijn we naar Killen gereden en hebben we mooie watervallen gezien (Falls of Dochart).
Vandaaruit zijn we naar Fortinggall gereden waar er een taxus 'the yew' stond van ongeveer 5000 jaar oud. Er was ook een kerkje waar een bruiloft plaatsvindt. Daar stond een man in zijn Schotse doedelzak te spelen en uiteraard heb ik her op de foto gezet. Uit beleefdheid hebben we niet onder zijn rok gekeken.

Onderweg liepen schapen op de weg ... ook kleintjes... met zwarte pootjes.

Doorgereden naar Aberfeldy waar over de Tay een van de gaafste nog bewaard gebleven stenen brug uit 1733 staat.

Het werd al 15.00 uur ... dus zijn we via de autobaan naar Blair Castle gereden en hebben daar nog een kerkje en een tuin bezocht.
Daar in de buurt was een camping en blijven een nachtje slapen.

Morgen naar Aviemorele, Inverness en Loch Ness.

Het weer was vandaag goed. Het was droog en zo''n 17 graden. Echt heerlijk.
Wat links rijden betreft. ... het valt niet altijd meeven met een camper op smalle weggetjes.

Bye bye

• 08 Mei 2016 - 00:41

Sam:

Kanonne nog an toe, het zijn de twee meiden die dit weer flikken. Links rijden, schapen met zwarte poten zien, en dan nog het lef hebben om te zeggen dat ze die Schot niet onder zijn rok gekeken hebben. Nou meiden ik geloof er niks van. Veel plezier !!

• 08 Mei 2016 - 19:59

Ineke Van Kessel:

Haha ik ben het met Sam eens. Maar écht knap zeg dat links rijden en met de camper nog wel. Kijk uit voor dat monster van Loch Ness want hoor dat hij weer is gespot. In ieder geval veel plezier daar